Friday, August 16, 2013

1 month .

Sweet takk ? HAHA XD aca aca candic sikit ngn pakwee waa niee . Dia comel , dia manje , dia nakal , dia mengada , semuaa diaa laaa . Aku tak perlu orang ketiga keempat kelima or papejelahh -_- akuu taknak semua tuhh lagi . Awak ... saya tak mintak lebih pun , saya cuma nak awak layan saya sama macam awak layan saya dari awal . Tolong jangan berubah ? Tipu laa kalau saya tak jeles kan awak ade crush skandel or sebagainye kann , sebab tuh saya mara . Saya takut ade orang lain dapat curi perhatian awak dari saya :\ Perempuan mane yang suka BF diaa rapat dengan perempuan laa , crush laa or papelahh . Saya tak kesah awak ade kawan perempuan , tapi jagan laa sampai melebih .Kalau awak bosan dengan cara saya melayan wak , tolong bagi tahu saya :') mane tahu saya boleh perbetolkan kesilapan saya . Kadang saya terfikir adakah awak gembira saya bersama awak ?

Gambar dekat atas tuh masa keluar ngedate dengan Si Handsome akuu :* Entahh aku suka sangat tengok gambar tuhh . Thanks sesangat biyy , happy dapat keluar dengan luuu , layan kepala , masuk air XD HAHAH .

No comments:

Post a Comment